System okienny DECCO 82

Profil Decco 82 wyznacza najnowsze trendy w branży okiennej. Nowoczesny, ascetyczny design nadaje oknom wyjątkowy charakter. Produkt posiada uniwersalne właściwości. Pozwala na zastosowane szerokiej gamy pakietów szybowych – od standardowych do najgrubszych, od podstawowych do specjalnych: ciepłych, dźwiękochłonnych i bezpiecznych. Profil wyróżnia się szerokością i stabilnością.

Profil w systemie Decco 82 to idealny wybór dla tych, którzy poszukują najwyższych parametrów termicznych spełniających nowe wymagania budowlane, znakomitego designu przy zachowaniu rozsądnej ceny.

Specyfikacja techniczna Profil Decco 82
  • System 6-komorowy o szerokości za budowy 81 mm
  • Możliwość zastosowania wielu rodzajów pakietów szybowych o grubości od 23 mm do 548 mm!
  • Uszczelki w kolorze szarym lub czarnym
  • Szeroka gama folii dekoracyjnych.
  • Poszerzone komory wzmocnień zwiększające sztywność okien i pozwalające na wykonanie wszystkich prawidłowo zaprojektowanych konstrukcji
  • W ofercie trzy kolory rdzenia: biały, karmeli ciemny brąz
  • Zawiera pełen system drzwiowy
  • Optymalna wysokość złożenia profili dająca do 5 % więcej światła w porównaniu do innych systemów w swojej klasie(w oknie dwuskrzydłowym o wymiarach szer. 1465 mm wys. 1435 mm)
  • Profile w klasie B według normy PN-EN12608: -1:2016 -1:2016-04 Doskonała izolacyjność cieplna. Uw = 0,76W/m²K okna referencyjnego szer. 1230 mm, wys. 1480 z pakietem szybowym 48 mm i ramką dystansową Swisspacer V
  • Technologia produkcji przygotowana wspólnie przez inżynierów Decco oraz światowego potentata w produkcji narzędzi, firmę Greiner
  • W tym systemie możliwe jest zastosowanie technologii wklejanych szyb, co umożliwia stworzenie ponad gabarytowych konstrukcji.
  • Możliwość zastosowania wkładki styropianowej

Suwanka HST DECCO

DECCO HST – najniższe skrzydło HST, więcej światła, architektura bez barier.

Specyfikacja techniczna DECCO HST 100 Standard
  • Wysokie skrzydło
  • Możliwość stworzenia większych konstrukcji
  • Energooszczędne zestawy szybowe o grubości do 54 mm
  • Wysokość skrzydła 100 mm
  • Maksymalny ciężar skrzydła 400 kg
  • Maksymalna wysokość konstrukcji 2,83 m
  • Wysokość szyny 5 lub 13 mm
Specyfikacja techniczna DECCO HST 83 Panoramicco
  • Najniższe skrzydło na rynku
  • Więcej światła
  • Wizualna lekkość konstrukcji
  • Energooszczędne zestawy szybowe o grubości do 54 mm
  • Wysokość skrzydła 83 mm
  • Maksymalny ciężar skrzydła 300 kg
  • Maksymalna wysokość konstrukcji 2,73 m
  • Wysokość szyny 5 mm

Segmentowe bramy przemysłowe

BUDOWA I WŁAŚCIWOŚCI BRAM
Informacje ogólne
Bramy segmentowe przemysłowe Beditom przeznaczone są do zabudowy otworów bramowych zarówno w budownictwie przemysłowym jak i komercyjnyo-handlowym. Z uwagi na doskonałe właściwości użytkowe i funkcjonale idealnie nadają się do wszelkich obiektów użyteczności publicznej, zakładów przemysłowych, garaży zbiorczych, myjni samochodowych, warsztatów, magazynów itp.

Płaszcz bramy
Brama przemysłowa segmentowa St40 ma płaszcz zbudowany ze stalowych segmentów
(paneli) o grubości 40 mm, gdzie rdzeń segmentu stanowi bezfreonowa pianka poliuretanowa o gęstości ok. 42 kg/m3. Od zewnątrz i wewnątrz znajdują się blachy stalowe ocynkowane malowane farbami poliestrowymi.

Uszczelka dolna bramy przylegająca do podłoża montowana jest na dolnej krawędzi dolnego segmentu, górna uszczelka przylegająca do nadproża montowana jest na górnej krawędzi ostatniego panela bramy. Uszczelki wykonane są z trwałego i wysoce elastycznego modyfikowanego EPDM w kolorze czarnym. Uszczelnienie pomiędzy poszczególnym segmentami bramy zapewniają specjalne uszczelki międzysegmentowe z elastycznej pianki poliuretanowej. Okucia boczne segmentów bram wykonane są z ocynkowanej blachy stalowej. Zawiasy boczne regulowane jak i środkowe stanowią elementy łączące poszczególne segmenty bramy tworząc jednolity płaszcz.

Płaszcz bram AluDoor zbudowany jest z segmentów (paneli) aluminiowych przeszklonych, dolny standardowo pełny typu St40 o przetłoczeniu niskim. Segmenty aluminiowe o grubości 40 mm bez przegrody termicznej, z wypełnieniem pojedynczą lub podwójną szybą akrylową.

Konstrukcja prowadnic
Konstrukcja prowadzeń wykonana z profilowanych elementów stalowych uniemożliwijących wypadnięcie łożyskowanych rolek nylonowych. Wszystkie elementy prowadnic ocynkowane. Prowadnice pionowe wyposażone są w uszczelki przylegające do płaszcza bramy znajdującej się w pozycji zamkniętej. Prowadnice poziome standardowo usztywniane są w celu wzmocnienia stabilności konstrukcji profilem stalowym.

Wyważenie bram
Bramy segmentowe przemysłowe wyposażone są w układ sprężyn skrętnych umożliwiających ręczne podnoszenie lub też współpracujących z napędem elektrycznym. Zaprojektowane na min. 25 tys cykli otwarć/zamknięć dla wszystkich typów bram. Sprężyny standardowo zabezpieczone są antykorozyjnie poprzez ocynkowanie lub lakierowanie proszkowe. Sprężyny montowane są na specjalnym wale nawojowym, ocynkowanym instalowanym w nadprożu lub na końcu prowadnic poziomych w zależności od rodzaju zastosowanego prowadzenia. W bramach typu St40Si układ sprężyn skrętnych z wałem zastąpiony jest poprzez zastosowanie wału rurowego i odpowiednio dobranego napędu elektrycznego przenoszącego cały ciężar bramy.

PARAMETRY OTWORU BRAMOWEGO

B – szerokość otworu, wymiar zamówieniowy
H – wysokość otworu, wymiar zamówieniowy
a – szerokość lewego węgarka bocznego
b – szerokość prawego węgarka bocznego
d – wysokość nadproża
P – długość prowadnic poziomych
h – wysokość pomieszczenia

Segmentowe bramy garażowe

BUDOWA I WŁAŚCIWOŚCI BRAM
Informacje ogólne
Brama segmentowa garażowa Beditom przeznaczona jest do zabudowy otworów bramowych w budownictwie jednorodzinnym. Zbudowana jest z prowadzeń pionowych, poziomych podwieszanych do sufitu i stalowego izolowanego płaszcza bramy. Konstrukcja bramy wykonana jest z elementów stalowych ocynkowanych. Brama uszczelniona jest po całym obwodzie i między segmentami. Segmenty płaszcza bramy izolowane są bezfreonową pianką poliuretanową gr. 40 mm. Bramy dostępne w wersji ręcznej lub automatycznej.

Prowadzenia
Wykonane są z profilowanych ocynkowanych elementów stalowych uniemożliwiających wysunięcie i wypadnięcie łożyskowanych rolek nylonowych. Prowadnice pionowe wyposażone są w zintegrowane uszczelki boczne, które wraz z uszczelką dolną i górną bramy tworzą uszczelnienie obwodowe dla pozycji zamkniętej. Prowadnice poziome wyposażone są w profil stężający i przystosowane do podwieszeń dobieranych do wielkości bramy i rodzaju konstrukcji w celu zapewnienia stabilności i sztywności podczas użytkowania.

Wyważenie bram
Bramy dostępne są w dwóch systemach wyważenia.
• pierwszy system – sprężyn skrętnych dla prowadzeń: STL300, NLH190, NLH75, LH 200 montowanych na wale w nadprożu lub z tyłu prowadnic poziomych. Sprężyny skrętne standardowo zaprojektowane na min 20 000 cykli, wykonane w wersji ocynkowanej. Istnieje możliwość wykonania sprężyn na większą ilość cykli np. 50 000, 100 000 cykli. Mechanizmy zabezpieczające przed pęknięciem sprężyn (MZS) w standardzie.
• drugi system – sprężyn naciągowych dla prowadzeń: EXT, EXT Renovatio, montowane wzdłuż prowadnic pionowych w ilości od 2 do 3 sztuk na stronę, wykonane w wersji ocynkowanej, zaprojektowane na 25 000 cykli.

Płaszcz bramy
Płaszcz bramy zbudowany jest ze segmentów (paneli) o grubości 40 lub 60 mm z blachy stalowej ocynkowanej z rdzeniem izolującym z bezfreonowej pianki poliuretanowej. Kształt krawędzi segmentu specjalnie wyprofilowany w celu uniemożliwienia przytrzaśnięcia palców. Na końcach segmentów montowane są wzmacniające okucia stalowe, ocynkowane do których instalowane są elementy łączące segmenty takie jak: stalowe zawiasy boczne z łożyskowanymi rolkami nylonowymi umożliwiającymi prowadzenie bramy w prowadnicach oraz dla każdej szerokości bramy, zawiasy środkowe zapewniające odpowiednią sztywność płaszcza bramy. Bramy wyposażone są w system trwałych, elastycznych i odpornych na działanie warunków atmosferycznych uszczelek, które umieszczone są na całym obwodzie bramy i pomiędzy segmentami. Uszczelnienia pomiędzy górnym panelem a nadprożem zapewnia uszczelka montowana do górnego panela lub do nadproża. W panelu dolnym zamontowana jest uszczelka ze specjalnego modyfikowanego materiału EPDM, przylegająca do podłoża.

PARAMETRY OTWORU GARAŻOWEGO

B – szerokość otworu, wymiar zamówieniowy
Bf – szerokość światła wjazdu po zamontowaniu bramy
H – wysokość otworu, wymiar zamówieniowy
Hf – wysokość światła wjazdu po zamontowaniu bramy
H
p – wysokość prowadnic od posadzki garażu
a – szerokość lewego węgarka bocznego
b – szerokość prawego węgarka bocznego
d – wysokość nadproża
P – długość prowadnic poziomych
pg – głębokość garażu
P
n – długość napędu z szyna

Dwuskrzydłowe bramy garażowe

POŁĄCZENIE TRADYCJI Z NOWOCZESNOŚCIĄ

Bramy garażowe dwuskrzydłowe to najbardziej tradycyjne zamknięcie garaż.

Zastosowanie i adaptacja najnowszych osiągnięć technologicznych sprawia, że tradycyjne konstrukcje są wciąż atrakcyjne. Doskonałym przykładem są bramy garażowe skrzydłowe z napędem.

MOŻLIWOŚĆ ROZBUDOWY BRAMY O AUTOMATYKĘ

KONSTRUKCJA I WŁAŚCIWOŚCI

Czasami z różnych względów zastosowanie nowoczesnych systemów bram segmentowych jest niemożliwe, czy to ze względów technicznych, architektonicznych lub innych, tam z powodzeniem stosowane są systemy bram dwuskrzydłowych (rozwiernych).

Dwuskrzydłowe bramy garażowe BEDITOM są jedyną w swoim rodzaju konstrukcją bramy dwuskrzydłowej. Stworzono ją z myślą o zachowaniu tradycyjnego charakteru z wykorzystaniem najnowszej generacji materiałów i technologii.

Zastosowano między innymi następujące rozwiązania:

  • Ościeżnica stalowo-aluminiowa bez przegrody termicznej o wysokiej sztywności i trwałość konstrukcji, z uszczelnieniem obwodowym
  • Skrzydła wykonane z blach stalowych ocynkowanych o szerokim wzornictwie, zabezpieczone antykorozyjnie farbami poliestrowymi lub dodatkowo okleinowane
  • Skrzydła standardowo izolowane cieplnie i akustycznie za pomocą pianki poliuretanowej o gr. 40 mm
  • Trwałe nitowane połączenie ościeża ze skrzydłami umożliwiające długotrwałe bezserwisowe i bezpieczne użytkowanie
  • Aluminiowy zawias listwowy – zabezpieczający przed opadnięciem skrzydła
  • Ruchoma stopka zabezpieczająca przed niekontrolowanym zamknięciem
  • Zamek z klamką i wkładką patentową zapewniający bezpieczny dostęp i pewne zamknięcie bramy
  • Skrzydła pasywne wyposażone w podwójną blokadę za pomocą rygla górnego i dolnego
  • Możliwość niesymetrycznego podziału skrzydeł zapewniająca indywidualność projektu lub inną jego funkcjonalność

Drzwi przygarażowe

Drzwi przygarażowe tworzą wraz z ofertą bram segmentowych idealną kompozycję architektoniczną.

Wypełnienie wykonane jest z elementów konstrukcyjnych z których zbudowane są segmenty bram garażowych.

Drzwi są ocieplane, jednoskrzydłowe (lub dwuskrzydłowe ze skrzydłem biernym) do zastosowań w budownictwie jednorodzinnym lub przemysłowy

  • ościeżnica stalowo-aluminiowa o wysokiej trwałości i sztywności bez przegrody termicznej,
  • uszczelnienie obwodowe
  • szerokie wzornictwo kompatybilne ze wzornictwem bram segmentowych,
  • trwałe zabezpieczenie antykorozyjne farbami poliestrowymi,
  • skrzydło izolowane cieplnie i akustycznie pianka poliuretanową gr. 40 mm,
  • nitowane łączenie konstrukcji zapewnia długotrwałe bez serwisowe i bezpieczne użytkowanie,
  • zamek z klamką i wkładką chroni przed otwarciem z zewnątrz

Drzwi przemysłowe

Ocieplane drzwi jednoskrzydłowe lub dwuskrzydłowe ze skrzydłem biernym do zastosowań w budownictwie przemysłowym.

  • ościeżnica stalowo-aluminiowa o wysokiej trwałości i sztywności bez przegrody termicznej,
  • uszczelnienie obwodowe,
  • szerokie wzornictwo kompatybilne ze wzornictwem bram segmentowych,
  • trwałe zabezpieczenie antykorozyjne farbami poliestrowymi,
  • skrzydło izolowane cieplnie i akustycznie pianka poliuretanową gr. 40 mm,
  • nitowane łączenie konstrukcji zapewnia długotrwałe bez serwisowe i bezpieczne użytkowanie,
  • zamek z klamką i wkładką chroni przed otwarciem z zewnątrz

Automatyka do bram przemysłowych

Jakość i doświadczenie
Innowacja jest siłą napędową firmy GfA. Wiele rozwiązań opracowanych przez GFA stało się standardem branżowym. Ponad 60 letnie doświadczenie w połączeniu z najnowszą technologią wspieraną komputerowo i restrykcyjną kontrolą jakości powoduje, że dostarczane produkty są najwyższej światowej jakości.

Perfekcyjnie zaprojektowana gama napędów oraz sterowników pozwala na indywidualne dopasowanie zestawu automatyki bramy do potrzeb najbardziej wymagających klientów. Użycie komponentów najwyższej jakości zapewnia bezawaryjną pracę przez wiele lat.

AKCESORIA

Zestaw czujników
Zabezpieczenia dolnej krawędzi bramy montowe w dolnej uszczelce bramy w komplecie z przewodem spiralnym i puszką łączeniową.

Okna otwierane do wewnątrz

Najlepszej jakości drewno sosnowe i mahoń meranti to trwałość konstrukcji w zmieniających się warunkach klimatycznych.

Wszystkie okna firmy „WIWATOWSKI” wyposażone są w wysokiej jakości okucia obwiedniowe, gwarantujące łatwą obsługę oraz niezawodność działania.

Ciepło w Państwa mieszkaniu zapewnią termoizolacyjne pakiety szybowe o współczynniku przenikania U=1,1 lub U=0,7 (w oknach typu DJ 88), oraz zastosowanie termookapnika.

Szeroka paleta kolorów kryjących i transparentnych pozwoli dopasować okna do kżdego wnętrza.

Jakość wykorzystywanych farb to także bezpieczeństwo dla drewna w zakresie ochrony przed szkodnikami oraz czynnikami atmosferycznymi

Okna „Gemini”

Estetyka i trwałość.
Okna GEMINI to system okien o konstrukcji drewnianoaluminiowej. Okna GEMINI to innowacyjna konstrukcja okienna opierająca się na pomyśle połączenia dwóch niezależnych ram – drewnianej i aluminiowej – pomiędzy którymi umieszczona jest energooszczędna szyba zespolona. Gemini posiada pozytywne cechy okien drewnianych (ciepło i estetyka) oraz aluminiowych (trwałość zewnętrznej ramy aluminiowej).

ALUMINIUM
Powlekając powierzchnię lakierami proszkowymi możemy zaoferować kilkaset kolorów z palety RAL i NCS w wielu odcieniach i strukturach. Istnieje również mozliwość okleinowania profili systemu foliami drewnopodobnymi.

DREWNO
Wykonana z drewna klejonego wewnętrzna rama drewniana moze być malowana w szerokiej palecie farb z widoczną strukturą drewna jak i kolorami kryjącymi z palety RAL i NCS.

Okna skandynawskie „Milijo”

Stolarka okienna otwierana na zewnątrz. Okna w tych systemach są standardem na rynku duńskim, szwedzkim, norweskim a także brytyjskim i irlandzkim. Do wykonania okien skandynawskich stosujemy drewno sosnowe klejone, dębowe, meranti oraz sapeli.

W ofercie posiadamy szereg systemów otwierania tego typu okien, dzięki zastosowaniu różnego rodzaju zasuwnic, nożyc, zawiasów oraz haczyków. Systemy otwierania proponowane przez naszą firmę pozwalają rozwiązać problem dostępności do umycia zewnętrznej strony okna.

Okna skandynawskie to ciepło (szklone pakietami -dwu bądź -trzy szybowymi), estetyka i wysoka funkcjonalność. Malowane farbami kryjącymi z palety RAL lub NCS dają możliwość dopasowania się do kolorystyki dowolnej elewacji czy też wystroju wnętrza.

Proponowane systemy okien:
– okna stałe, odchylane, uchylne, ze słupkiem stałym, obrotowe (w pionie i poziomie).

Drzwi zewnętrzne

Stolarka okienna otwierana na zewnątrz.

Drzwi wejściowe wizytówką domu i naszej firmy. Drzwi wejściowe firmy WIWATOWSKI zapewnią najwyższą jakość oraz bezpieczeństwo domu.

Standard wykonania naszych drzwi to: 3-punktowy zamek listwowy z 1 wkładką sterowany klamką firmy KVF, zawiasy antywyważeniowe SIMONSWERK Baka Protect 3D, ocieplenie płyciną STADUR, drewno mahoniowe lub sosnowe, szeroka paleta kolorów transparentnych.

Na Państwa życzenie jesteśmy w stanie wykonać drzwi według indywidualnych projektów.

Ultraglide

  • system o podwyższonej izolacyjności termicznej przeznaczony do projektowania konstrukcji przesuwnych lub podnoszono przesuwnych.
  • konstrukcje przesuwne UG przeznaczone są do stosowania w obiektach budownictwa mieszkaniowego, głównie indywidualnego i użyteczności publicznej.
  • system dostosowany do najnowszych wymagań w dziedzinie izolacyjności termicznej,  estetyki i bezpieczeństwa: dostępne opcje systemu: UG wersja z niskim progiem,  UG – rozwiązanie kątowe 90°
  • dzięki swoim parametrom system ULTRAGLIDE pozwala na projektowanie konstrukcji o bardzo dużych gabarytach skrzydeł jezdnych: maksymalne wymiary konstrukcji. możliwe są do wykonania w tym systemie to: wysokość skrzydła Hs=3300 mm i szerokość skrzydła Bs=3500.
  • system ULTRAGLIDE umożliwia konstruowanie dużych, a jednocześnie stabilnych okien i drzwi przesuwnych, o maksymalnej wadze skrzydeł wynoszącej: 250 kg dla opcji przesuwnej, i 400 kg dla opcji podnoszono-przesuwnej.
  • budowa konstrukcji: ościeżnica: system 3 ,5  i 7 komorowy
  • możliwe kombinacje dwu, trzy i czteroelementowe na bazie systemu dwutorowego
  • profile dostosowane są do montażu wielu dostępnych na rynku okuć ryglowanych ręcznie i za pomocą automatyki
  • możliwość zastosowania różnego typu wypełnienia (szyba jedno, dwukomorowa)
  • system dostosowany do najnowszych wymagań w dziedzinie izolacyjności termicznej: w systemie zastosowano: przekładkę termiczną o szerokościach 22 mm i 28 mm wzbogacona dodatkiem włókna szklanego, wkłady termiczne oraz wkłady podszybowe poprawiające izolacyjność termiczne przekroju;
  • dostępne opcje: wersja UG, UGi, UG i+
  • system umożliwia konstrukcję dużych przeszkleń, co zapewnia doskonałe doświetlenie wnętrz oraz ułatwia ich aranżację, zachowując jednocześnie stabilność, funkcjonalność i lekkość konstrukcji.
  • szeroki wybór kolorystyki – paleta RAL, kolory strukturalne, kolory drewnopodobne Aliplast Wood Colour Effect, anoda,  dwukolor

Monorail

  • system przesuwny oraz podnoszono-przesuwny
  • maksymalny ciężar skrzydła: 400 kg
  • ościeżnica jednotorowa
  • możliwe kombinacje konstrukcji: 2 – elementowa (skrzydło +fix), 3 – elementowa (skrzydło + fix + skrzydło), 4 – elementowa (2 skrzydła + 2 fixy)
  • możliwość szklenie od zewnątrz, dzięki czemu istnieje możliwość stosowania wypełnień wielkogabarytowych, o dużej masie;

Ultraglide – niski próg

  • Ultraglide – opcja z niskim progiem
  • system Ultraglide charakteryzuje się nie tylko funkcjonalnością, ale oferuje również ekonomiczne i estetyczne rozwiązania architektoniczne; nowoczesna konstrukcja oraz zastosowanie okuć podnoszono-przesuwnych systemu UG z niskim progiem zapewnia komfortowe użytkowanie, podniesienie walorów użytkowania  i elegancki design
  • model z obniżonym progiem stanowi rozwiązanie poprawiające dostępność budynków dla osób niepełnosprawnych – opcja niskiego progu zapobiega uskokom na styku drzwi- podłoga i umożliwia licowanie progu z podłogą.
  • maksymalny ciężar skrzydła 400 kg
  • możliwe kombinacje konstrukcji: 2,4 elementowe na bazie ościeżnicy dwutorowej

Ultraglide – rozwiązanie kątowe

  • Ultraglide  – rozwiązanie kątowe – rozwiązanie do dużych przeszkleń narożnych.
  • system idealny w zabudowach komercyjnych i prywatnych wymagających otwartych przestrzeni: zabudowa tarasów, werand, ogrodów zimowych, patio. Otwierając drzwi, przesuwamy słupek łączący skrzydła, dzięki czemu cały narożnik pomieszczenia pozostaje otwarty, bez dzielącego przestrzeń słupka konstrukcyjnego. W przypadku mniejszych przeszkleń, słupek narożny rozsuwany zwiększa światło przejścia, co znacznie ułatwia komunikację.
  • maksymalny ciężar skrzydła 400 kg
  • najmniejszy słupek ruchomy dostępny obecnie na rynku (168,5mm x 168,5mm)
  • ościeżnica dwu i trzytorowa
  • możliwe kombinacje konstrukcji: 4,6,12 elementowe

Modernslide

  • system  o podwyższonej izolacyjności termicznej przeznaczony do projektowania konstrukcji przesuwnych
  • rozwiązania systemu Modernslide  pozwalają na projektowanie konstrukcji przesuwnej na ramach 2,3,4 torowych, co daje bardzo dużą elastyczność w projektowaniu elewacji budynku
  • rozwiązanie Galandage pozwala na niemalże całkowite ukrycie skrzydeł przesuwnych w ścianę budynku – pozwala to zmaksymalizować światło przejścia po otwarciu skrzydeł konstrukcji
  • w systemie dostępne również rozwiązanie Monoblock. Konstrukcje przesuwne Monoblock montowane są w warstwie ocieplenia, która zlokalizowana jest wewnątrz pomieszczeń
  • szerokość połączenia 2 skrzydeł konstrukcji to tylko 35 mm, profile te dostępne są w 3 wersjach dostosowanych do różnych wymagań wytrzymałościowych
  • system charakteryzuje się smukłością konstrukcji  i nowoczesnym designem.
  • maksymalny ciężar skrzydła konstrukcji do 250 kg
  • dostępne grubości wypełnień: 24, 28, 32 mm.
  • możliwość lakierowania według palety RAL (Qualicoat 1518), w strukturze drewna Aliplast Wood Colour Effect (Qualideco PL-0001), wykończenie anodowane, również bikolor

Visoglide plus

  • Trójkomorowy system przeznaczony do projektowania drzwi przesuwnych
  • System izolowany termicznie (przekładki termiczne z materiału o podwyższonej izolacyjności termicznej)
  • Opcje systemu: przesuwne i podnoszono – przesuwne. Dostępne rozwiązanie Monorail.
  • Ekstremalnie wąski słupek labiryntowy, w skrzydłach przesuwnych i podnoszono-przesuwnych – szerokość 34mm
  • Możliwe kombinacje dwu, trzy, cztero i sześcioelementowe na bazie ościeżnicy dwu- lub trójtorowej
  • Istnieje możliwość montażu systemu Flyscreen (Flyscreen system moskitier przeciwko owadom)
  • Szeroki wybór kolorystyki – paleta RAL, kolory strukturalne, kolory drewnopodobne Aliplast Wood Colour Effect, anoda, bikolor

Slide plus

  • system z izolacją termiczną przeznaczony do projektowania drzwi przesuwnych
  • system charakteryzuje brak listew szklących  Osadzanie wypełnień następuje na etapie montowania skrzydła, we wrębach skrzydeł w kształcie litery „C” bez listew szklących, na uszczelce opasującej wypełnienie
  • ościeżnice występują w dwóch wersjach: z ekstrudowanym torem jezdnym oraz odrębnym profilem, po którym toczą się wózki mocowane w dolnych częściach skrzydeł
  • pionowe profile skrzydłowe występują z wyprofilowanym pochwytem na całej wysokości skrzydła.  Pochwyty jednocześnie wzmacniają statycznie konstrukcję
  • naroża skrzydeł łączone są poprzez skręcanie, natomiast ościeżnice można skręcać lub zagniatać
  • szeroki wybór kolorystyki – paleta RAL, kolory strukturalne, kolory drewnopodobne Aliplast Wood Colour Effect, anoda, bikolor